Vi har bytt biljettsystem! Det mesta fungerar som det ska, men vi arbetar fortfarande på vissa småsaker. Här samlar vi en lista på det som ännu inte riktigt funkar som det ska, samt svaren på några vanliga frågor.

Performance Lectures

Föreställningarna Performance Lecture: Om sanning och Performance Lecture: Om människan går att köpa biljetter till, men uppmärksamma att biljettlänkar till båda föreställningarna visas på respektive föreställningssida.

Varför kan jag inte logga in på mina sidor?

Funktionen Mina sidor är tillfälligt stängd. Vi arbetar för att det ska bli ännu smidigare att köpa biljetter på dramaten.se, och i en övergångsperiod stänger vi vissa funktioner. Under tiden hittar du dina E-biljetter i det mail du får i samband med biljettköp. Vi ser fram emot att under 2020 lansera fler funktioner på dramaten.se och Mina sidor för att förenkla och förbättra din upplevelse hos oss.

Om mitt Presentkort/Tillgodokvitto gått ut de dagar ni har stängt (1-3 december 2019)?

Självfallet hjälper vi dig när vi lanserat den nya köpfunktionen (efter 4 december). Hör av dig till kundservice@dramaten.se med ditt namn eller order ID/Kund ID.

Varför görs dessa ändringar på dramaten.se och i kundservice?

Dramaten vill utveckla både köp- och publikupplevelsen och har därför valt att byta tekniska lösningar. Detta val möjliggör smidigare köp och underlättar engagemang via Mina Sidor.